سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]

جوانه

 
 
یک تیر و چند نشون !(شنبه 86 مرداد 27 ساعت 9:0 عصر )

بنام دوست

گرمای هوا خیلی کلافه مون کرده بود.خستگی کار و یکنواختی زندگی و ... هم که سر جاش.خلاصه دلمون می خواست یه آب و هوایی عوض کنیم...شاید یه پیک نیک هم فعلا جوابگو باشه. اما یه جایی می خواستیم که :هم آب و هواش خیلی خنک باشه ، هم نزدیک تهرون باشه.هم کوه و رودخونه داشته باشه و سرسبز باشه ،هم جاده اش ماشین رو باشه ،هم این روز جمعه خلوت باشه! امکاناتش هم خوب باشه.  حتما کنجکاو شدین.

طالقان- روستای وشته-  امامزاده یوسف .

باورتون نمی شه. یه جای خیلی رویایی !بالای بالای کوهها! با یه چشمه پر آب ! و یه حیاط بزرگ و سنگ فرش  که چند تا درخت غول پیکر عجیب الخلقه شاخه هاشون رو مثل یه چتر بزرگ روی حیاط باز کردن .

خارج از محوطه ، داغی هوا آدم رو کلافه می کنه ،اما همین که وارد حیاط امامزاده می شین  ، هوا اونقدر خنکه که بدن تون مور مور می شه !باور نکردنی است ، نه ؟اما باور کنین و اگه میخواهین اونجا یخ نکنین ، حتما یه کاپشن نازکی ، چیزی با خودتون ببرین .بالا خره بالای کوههاست دیگه ،اما نگران نباشید ، ماشین تا دم در امامزاده می ره.می تونین چادر و بر و بساط کباب و ... هم با خودتون ببرین  . راستی ، جو معنوی اش هم عالیه .این رو چند نفر دیگه هم که رفتن اونجا ، تصدیق کردن . خوب بالاخره برادر امام رضای خودمونه .

خلاصه هر کی رفته اونجا ،خوشش اومده و برای دیگران هم تبلیغ کرده . اگه خواستین شما هم امتحان کنین .

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 4  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 15839  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «